Naruto12
Jounin

Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wioska Ukrytej Skały Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:42, 25 Sie 2008 Temat postu: !!! NOWE!!! STYL WALK!! MUSISZ SIE ZAPOZNAC!!! |
|
|
Nowy styl walk:
Przedstawię Wam nowy styl walk, dzięki któremu (mam nadzieję) zapanuje większy porządek. Na początek każdy walczący dostaje 100HP( nie ma ograniczenia chakry w walce), które nie mają nic wspólnego z naszymi kartami. Mając jakieś zdolności (np. zapieczętowanego w sobie demona lub sharingana, byakugana możemy w walce nim sie posługiwac a jak i ile daje nam to siły opisane bedzie nizej)Pozwólcie, że teraz wyjaśnię przebieg walki: walka liczy co najmniej 2 graczy; walka większej ilości osób toczy się tak samo z tym, że ci w mniejszości mają zazwyczaj mniejsze szanse. A teraz jest wyjasnione co jaką ma moc czyli ile zabiera przeciwnikowi hp w walce:
a) shurikeny, kunai(kazdy je ma za darmo) - 20 hp
b) technika 1lvl – 5 hp
c) technika 2lvl – 10 hp
d) technika 3lvl – 15 hp
e) technika 4lvl – 20 hp
f) technika 5lvl – 25 hp
g) własna technika - siła jest 20 razy mniejsza od włożonej chakry
h) jutsu specjalne – 35 hp i wzwyż
Jak przebiega walka?
Walka przebiega tak, że przeciwnicy atakują sie nawzajem, nie mozna zrobic 2 atakow pod rząd ale mozna zrobic 2 ruchy pod rząd pod warunkiem ze 1 ruch jest obroną przed atakiem przeciwnika a 2 ruch jest naszym atakiem na wroga, jeśli zaatakujemy go np. chidori nagashi ( -25 hp) a on w ciągu 2 minut nie zdola jakos sie obronic to wtedy traci 25 hp ale jesla zdazy uzyc innego jutsu np. z lvl 4 ( -20 hp) to wtedy traci tylko 5 hp( odejmujemy od silniejszego jutsu), po kazdym ataku i obronie liczymy ile kto stracil w tym starciu, to jest chyba oczywiste jak dalej ma walka przebiegac, Najwazniejsze zmainy w walce:
1. Mamy 200 hp i mamy nieskonczona ilosc chakry wiec nie liczymy jej
2. Gdy mamy 0 hp umieramy, gdy mamy 40 hp i mniej tracimy przytomnosc ( aby ją odzyskac potrzebujemy juz pomocy medic-ninjy w szpitalu), gdy stracimy polowe lub ponad polowe hp czyli 100 lub wiecej musimy isc do szpitala w ktorym medic-ninja nasz uzdrowi ze spowrotem bedziemy mieli 200 hp ( nie trzeba isc do szpotala ale wtedy hp nam sie nie zregeneruje), gdy stracimy mniej niz polowe hp regeneruje nam sie, za wizyte w szpitalu trzeba bedzie placic dlatego nasze hp w walce bedzie cenne,
3. Można kogos zaatakowac WSZEDZIE w katogorii NASZA GRA ( nawet w miejscu treningu czy kupnie technik, w uliczce ze sklepami bo to wszystko są miejsca OPROCZ KARTOTEKI SHINOBI ale to wiadomo bo i tak jest zablokowana), mozna kogos zaatakowac pod jego postem ( UWAGA!! trzeba napisac posta ze atakujemy max. 5 minut po tym jak ktos napisal,
mozna atakowac nawet jak ktos napisze:" ide narqa" bo to sie i tak liczy a pisanie postow typu " chowam sie gdzies tam" albo " siedze w domu" tez sie nie liczy, jedynie nie mozna zaatakowac po jutsu teleportacji bo nie zdazymy ,
4. kazdego jutsu w walce mozemy uzyc tylko 1 raz!!( jutsu medycznego tez, jutsu medyczne dodaje nam 30 hp) a bandaż ktorego tez mozna uzyc 1 raz daje 20 )
5. Jesli jest walka 2 vs 1 to samotny gracz NIE moze obronic sie przed 2 atakami i jeszcze zaatakowac( bo to az 3 ruchy), moze obronic sie przed 1 (musi wybrac) i raz zaatakowac lub obronic sie przed 2 i nie atakowac juz
6. Gdy ktos w walce uwalnia demona traci 10 hp, ale moze sie nim 1 raz obronic przed kazdym atakiem
7. każdy powinien znac swoje techniki i wiedziec ktorymi mozna atakowac a ktorymi sie bronic lub atakowac zmniejszajac atak, atakujac trzeba pisac np tak: shojutsu 5 lvl < wystrzeliwuje palaca sie i zatruta strzale>, czyli nazwe techniki, lvl i w kilku slowach co ona zrobi lub moze zrobic wrogowi
8. sharingan 5 lvl moze 1 raz skopiowac czyjas technike, 6 lvl 2 razy a 7 lvl caly czas (jesli wieczny) ale jest warunek ze technikę cala da sie skopiowac tylko wtedy jesli napisze sie w tej samej minucie posta co przeciwnik a jesli minute pozniej to atak przeciwnika jest slabszy o 5 hp,
9. byakugan w walce: w zamiarach dopiero, rinnegan byc moze bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|